Merhaba,
İlk Önce Bu İşe 3 Yıldan Beri Büyük Bir İlgim Ve İsteğim Var Vede Yapıyorum.
Kullandığım Programlar:
ILLUSTRATOR
FreeHand
PhotoShop(çokkkkk iyi değil)(Eğitim Devam Ediyor) Ama İyi Mesela bir kolaj çalışması 1 step 2step vs
(In Design,Flash,Dreamveawer,Corel Draw vs..) Daha Eğitim Aşamasına Gelmedim) 2 3 Ay'a In Design Bitmiş Olacak..
Şuanda BilgeAdam'da EĞİTİM Alıyorum Üstün Başarı Belgesini Alıcam Nasip İse..
Aylık İstediğim Ücret Şuanlık Asgari Olabilir..Amaç İşi Daha İyi Kavramak Gelişmek,Yardımcı Olabilmek)
İkamet: Kartal Civarında Oturuyorum Kadıköy Vs Çok İyi Olur.
Stajer Grafikerlik Arıyorum
1
●394
- 09-03-2009, 01:18:54Üyeliği durduruldu
- 11-03-2009, 21:07:20Bahsettiğin aylık ücrete ihtiyacın olmayacaksa, benim şahsi fikrim, kendini freelance çalışarak geliştirmen yönünde...
İyi bir firmada, işinde usta birilerinden bir şeyler kapmak, ofis deneyimi edinmek için staj yapılır genelde; ama iş grafikerlik vs. olunca, artık Internet insanın elinin altındayken bence buna artık çok gerek yok.
Tabii İngilizce bildiğinizi varsayıyorum. Yoksa, orta ve uzun vadede size en büyük katkıyı İngilizce öğrenmek sağlayacaktır (tüm iş alanları için iddia ediyorum bu böyle). Sonra, olay bir rapidshare hesabı alıp, Internet'te araştırıp oturup izlemeye ve dinlemeye kalıyor.
İlk müşteriler forumlardan, portfolyon olunca webden ve tavsiye yoluyla...
Siz yine istediğiniz gibi yapın tabii ama bu ihtimalleri de es geçmeyin.
Not: Eğer genel iş tecrübeniz yoksa, kötü haber, "patron" denen zat, tam kafası kırılasıca biri oluyor...
Başarılar