Merhaba,
İlk Önce Bu İşe 3 Yıldan Beri Büyük Bir İlgim Ve İsteğim Var Vede Yapıyorum.
Kullandığım Programlar:
ILLUSTRATOR
FreeHand
PhotoShop(çokkkkk iyi değil)(Eğitim Devam Ediyor) Ama İyi Mesela bir kolaj çalışması 1 step 2step vs
(In Design,Flash,Dreamveawer,Corel Draw vs..) Daha Eğitim Aşamasına Gelmedim) 2 3 Ay'a In Design Bitmiş Olacak..
Şuanda BilgeAdam'da EĞİTİM Alıyorum Üstün Başarı Belgesini Alıcam Nasip İse..
Aylık İstediğim Ücret Şuanlık Asgari Olabilir..Amaç İşi Daha İyi Kavramak Gelişmek,Yardımcı Olabilmek)
İkamet: Kartal Civarında Oturuyorum Kadıköy Vs Çok İyi Olur.