• 26-07-2022, 23:36:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar işsizim borcum var acil paraya ihtiyacım var lütfen bana iş verin müşteri de bulamıyorum
    Twitter hesap satısı instagram hesap satısı twitter otomatik script satışı web sitesi kurulumu gibi işler yapıyorum başka yapabileceğim bir talebiniz varsa onu da yapabilirim lütfen destek olun şimdiden teşekkürler
  • 26-07-2022, 23:47:29
    #3
    Bölümün adı İş Arıyorum o yüzden buraya konu açmış arkadaş, işkur adresi bırakmak çok zekice gerçekten.
  • 26-07-2022, 23:49:33
    #4
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bölümün adı İş Arıyorum o yüzden buraya konu açmış arkadaş, işkur adresi bırakmak çok zekice gerçekten.
    Beklemek yerine oradan alternatif bulabilir. Evet gayet zekice, oturduğumuz yerden iş gelmiyor çünkü. Çabalamak lazım
  • 26-07-2022, 23:52:51
    #5
    Feyyazcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beklemek yerine oradan alternatif bulabilir. Evet gayet zekice, oturduğumuz yerden iş gelmiyor çünkü. Çabalamak lazım
    Çabalamadığı kanaatine nereden vardınız ? Neyse farklı pencerelerden bakıyoruz, iyi geceler.
  • 26-07-2022, 23:53:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Feyyazcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beklemek yerine oradan alternatif bulabilir. Evet gayet zekice, oturduğumuz yerden iş gelmiyor çünkü. Çabalamak lazım
    Oraya başvuru yapmadığımı mı sanıyorsunuz işkur kariyer ve tonlarca iş görüşmesi yaptım 1 i bile olumlu geri dönüş yapmadı yargısız infaz yapmayın ve konu dışı bir şey yazmadım r10 moderatörünün yönlendirmesiyle buraya konuyu açtım..
  • 26-07-2022, 23:53:46
    #7
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çabalamadığı kanaatine nereden vardınız ? Neyse farklı pencerelerden bakıyoruz, iyi geceler.
    Eminim çabalıyorsunuz, Ben genel manada yorumladım.
  • 26-07-2022, 23:54:20
    #8
    Feyyazcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beklemek yerine oradan alternatif bulabilir. Evet gayet zekice, oturduğumuz yerden iş gelmiyor çünkü. Çabalamak lazım
    Bu tarz yaklaşımları hiç anlayamıyorum gerçekten, ukala ve kibir kokuyor.. Sözüm sadece sana değil bu tarz yaklaşımların tümüne, millet olarak birbirimize hiç tahammül edemez olduk sanırım.
  • 26-07-2022, 23:54:22
    #9
    YILMAZYILDIZ_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oraya başvuru yapmadığımı mı sanıyorsunuz işkur kariyer ve tonlarca iş görüşmesi yaptım 1 i bile olumlu geri dönüş yapmadı yargısız infaz yapmayın ve konu dışı bir şey yazmadım r10 moderatörünün yönlendirmesiyle buraya konuyu açtım..
    Ne iş yapabilirsiniz peki ?