Beklemek yerine oradan alternatif bulabilir. Evet gayet zekice, oturduğumuz yerden iş gelmiyor çünkü. Çabalamak lazım
Oraya başvuru yapmadığımı mı sanıyorsunuz işkur kariyer ve tonlarca iş görüşmesi yaptım 1 i bile olumlu geri dönüş yapmadı yargısız infaz yapmayın ve konu dışı bir şey yazmadım r10 moderatörünün yönlendirmesiyle buraya konuyu açtım..