• 20-07-2022, 03:53:22
    #19
    Gecenin şu saatinde kötü bir gün geçirmişken yazdıklarınızı okudum. Duygulanmama sebep oldu. Harbiden güzel insanlarsiniz. Kendiniz gibi insanlarla karşılasmaniz dileğiyle iyi geceler
  • 20-07-2022, 18:17:23
    #20
    Aç, olan varmı. Bi yemekte ben ısmarlıyım
  • 20-12-2022, 18:46:08
    #21
    RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aç, olan varmı. Bi yemekte ben ısmarlıyım
    Yok demem üstat ne 😂