Gecenin şu saatinde kötü bir gün geçirmişken yazdıklarınızı okudum. Duygulanmama sebep oldu. Harbiden güzel insanlarsiniz. Kendiniz gibi insanlarla karşılasmaniz dileğiyle iyi geceler