belgeleyeceğim mesleğim yok gibisinden bir şeyler demişsiniz de sadece lise mezunu olanlar da basvuru yapabiliyor ondan dedim. yanlıslık varsa düzelmiş olsun
Edit:
Basvuru yapmak isteyenler lütfen simdiden iletisime geçebilir mi? Çok acil iş almam lazım..