SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 + yarım üni mezunuyum.
belgeleyeceğim mesleğim yok gibisinden bir şeyler demişsiniz de sadece lise mezunu olanlar da basvuru yapabiliyor ondan dedim. yanlıslık varsa düzelmiş olsun

Edit:

Basvuru yapmak isteyenler lütfen simdiden iletisime geçebilir mi? Çok acil iş almam lazım..