Merhaba,
İzmir içi olursa daha iyi olur online oluyorsa o şekilde de olabilir. Bilgisayar programcılığı 2.sınıf öğrencisiyim. Bu dönem okulum bitiyor, temmuzda başlayacak 30 gün sürecek staj yeri arıyorum.
Yapabileceklerimi imzamdan veya tıklayarak gideceğiniz konuda görebilirsiniz.
İyi forumlar
Staj yeri aramaktayım
2
●81