• 15-05-2021, 10:22:52
    #1
    Merhaba,

    İzmir içi olursa daha iyi olur online oluyorsa o şekilde de olabilir. Bilgisayar programcılığı 2.sınıf öğrencisiyim. Bu dönem okulum bitiyor, temmuzda başlayacak 30 gün sürecek staj yeri arıyorum.

    Yapabileceklerimi imzamdan veya tıklayarak gideceğiniz konuda görebilirsiniz.

    İyi forumlar
  • 15-05-2021, 11:33:46
    #2
    Whatsapptan ulaşabilirsin
  • 22-05-2021, 16:23:06
    #3
    Eğer bulmadıysan henüz PM İletebilirsin