Merhaba,
İzmir içi olursa daha iyi olur online oluyorsa o şekilde de olabilir. Bilgisayar programcılığı 2.sınıf öğrencisiyim. Bu dönem okulum bitiyor, temmuzda başlayacak 30 gün sürecek staj yeri arıyorum.
Yapabileceklerimi imzamdan veya
tıklayarak gideceğiniz konuda görebilirsiniz.
İyi forumlar