Merhaba,

İzmir içi olursa daha iyi olur online oluyorsa o şekilde de olabilir. Bilgisayar programcılığı 2.sınıf öğrencisiyim. Bu dönem okulum bitiyor, temmuzda başlayacak 30 gün sürecek staj yeri arıyorum.

Yapabileceklerimi imzamdan veya tıklayarak gideceğiniz konuda görebilirsiniz.

İyi forumlar