• 16-11-2020, 12:22:08
    #10
    BilWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, memnuniyetle elbette.
    R10 posta kutunuz dolu olduğu için dönüş yapamıyorum, lütfen posta kutunuzu boşaltın veya ek mesaj hakkı satın alın.
  • 01-12-2020, 16:58:35
    #11
    Hocam merhaba hala devam ediyor musunuz acaba
  • 14-02-2021, 18:43:33
    #12
    Değerli yorumlarınız ve talepleriniz doğrultusunda altyapımızı profesyonel talepleri karşılamaya uygun şekilde geliştirdik.

    Ücretli satışlara geçmeden önce 3 adet daha ÜCRETSİZ seslendirme yapılacaktır.
  • 17-08-2021, 13:24:20
    #13
    Hocam selamlar, uygunluğunuz var ise bir seslendirme rica edeceğim ancak vaktinizi çalmamak adına, örnek bir ses dinleyebileceğimiz bir yer var mı? Konuya bırakırsanız arkadaşlar içerisinden de sizden istekte bulunup beğenmeyip emeğinizi ziyan edenler olmayacaktır. Saygılar
  • 17-08-2021, 17:42:43
    #14
    berkosova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam selamlar, uygunluğunuz var ise bir seslendirme rica edeceğim ancak vaktinizi çalmamak adına, örnek bir ses dinleyebileceğimiz bir yer var mı? Konuya bırakırsanız arkadaşlar içerisinden de sizden istekte bulunup beğenmeyip emeğinizi ziyan edenler olmayacaktır. Saygılar
    Merhabalar huzurlu günler dilerim.

    Ne demek rica ederim zaman israfı olur mu? Özelden metninizi iletin seslendirmeye çalışayım. Beğenirseniz kullanırsınız, beğenmezseniz de mail kutunuzda durur bir ziyanı olmaz
  • 25-08-2021, 15:31:58
    #15
    Üyeliği durduruldu
    kontejyan varsa bende isterim hocam
  • 25-08-2021, 19:11:46
    #16
    okaanes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kontejyan varsa bende isterim hocam
    Elbette.

    Özelden mail adresi bırakabilirsiniz.