BilWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, memnuniyetle elbette.
R10 posta kutunuz dolu olduğu için dönüş yapamıyorum, lütfen posta kutunuzu boşaltın veya ek mesaj hakkı satın alın.