• 12-07-2008, 10:42:32
    #19
    Üyeliği durduruldu
    MuTAs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslinda pazarlamasi iyi olan biri postcu olacak 100 tanesi 5 ytlye 1,5 ytl masraf kalani kar.
    Ben Ucuz atıyorum yoksa bende 100 tanesini 5 ytl e bende yaparım
  • 12-07-2008, 11:20:46
    #20
    sizin gibi postçular fiyat düşürdükce benimde düşürmmem gerekiyor bu neenle herkes daha az para kazanıyor..... lütfen düşürmeyin şu fiyatları 1000 konuyu açacam 2 ytl ye göreceksiniz sonra bütün işler bana lütfen şu fiyatları aşağı çekmeyin...
  • 12-07-2008, 11:40:29
    #21
    beyler ne referansı ya 1 dolara bır cay ıcemıyoruz attırın 10000 tane nolacak.
  • 12-07-2008, 11:50:26
    #22
    msn listeme ekledim ama online olmana rağmen eklenmedin beni msn listene eklermisin sana pm attım
  • 12-07-2008, 14:12:27
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Konu Günceldir.
  • 13-07-2008, 06:04:44
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Lütfen messenger adresinizi özel mesaj ile yollayın.
  • 13-07-2008, 19:12:50
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Konu Günceldir
  • 13-07-2008, 23:34:23
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Msn adresinizi pm ile atarmısınız
  • 14-07-2008, 00:14:30
    #27
    100 konu 1 $ vallahi brawo Herhalde sınırsız kota kullanıyorsun yoksa harcanan kotaya yazık :S

    Hayırlı İşler, Fiyatlar Uygun, işini yaptığın kişilerden itrader almayı unutma referans için çok iyi olur

    Selametle..