sizin gibi postçular fiyat düşürdükce benimde düşürmmem gerekiyor bu neenle herkes daha az para kazanıyor..... lütfen düşürmeyin şu fiyatları 1000 konuyu açacam 2 ytl ye göreceksiniz sonra bütün işler bana lütfen şu fiyatları aşağı çekmeyin...