• 15-08-2012, 16:37:39
    #1
    Merhaba arkadaşlar benim bir sorum olacak; Ödemeler Her ayın 15'inde yapılıyor denmiş (bugün 15'i) ve bende bu ay 105 TL birikti ve onaylandı. Şimdi ben bu ödemeyi ne zaman alacağım? 45 Gün gibi limit var mı?
  • 15-08-2012, 16:44:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bende ödeme bekliyorum.Sanırım 2-3 gün içinde yapılır.
  • 15-08-2012, 16:47:56
    #3
    Yarın yaparlar kesin ben 2 aydır 16 sında alıyorum ödemeyi adtrpilex saglam şirket
  • 15-08-2012, 17:16:15
    #4
    Biz reklamveren olarak kendi üzerimize düşen kısmı tamamlayarak kabul/red siparişleri bildirdik kendilerine.
    Kendileri bu konuda cidden çok disiplinliler.
    Biz unutmuş olsak bile muhasebesi arayıp hemen mütabakat istiyor
    Diğer taraftan yayıncı arkadaşların da her ayın 15'inde (+-2 gün) ödemelerini aldıklarını duyuyorum.

    Sanırım sizin ödemeniz de hafta sonuna kadar hesaba geçecektir.
  • 16-08-2012, 12:57:55
    #5
    Bekliyoruz bakalım bugün ödenir mi dersiniz?
  • 16-08-2012, 13:00:16
    #6
    Bugün geçmezse yarın geçer, bende bekliyorum...
  • 16-08-2012, 15:42:26
    #7
    simdi hesabıma girdim panel degişmiş biraz ve banka bilgileri silinmiş yeniden girdim sizde kontrol edin
  • 16-08-2012, 15:43:34
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Mail geldi.
    Bu hafta içinde gönderilecekmiş.
  • 17-08-2012, 12:15:37
    #9
    Henüz yatmamış, bakalım.