Adtriplex Ödemeleri
13
●5.821
- 15-08-2012, 16:47:56Yarın yaparlar kesin ben 2 aydır 16 sında alıyorum ödemeyi adtrpilex saglam şirket
- 15-08-2012, 17:16:15Biz reklamveren olarak kendi üzerimize düşen kısmı tamamlayarak kabul/red siparişleri bildirdik kendilerine.
Kendileri bu konuda cidden çok disiplinliler.
Biz unutmuş olsak bile muhasebesi arayıp hemen mütabakat istiyor
Diğer taraftan yayıncı arkadaşların da her ayın 15'inde (+-2 gün) ödemelerini aldıklarını duyuyorum.
Sanırım sizin ödemeniz de hafta sonuna kadar hesaba geçecektir.
