Merhaba arkadaşlar benim bir sorum olacak; Ödemeler Her ayın 15'inde yapılıyor denmiş (bugün 15'i) ve bende bu ay 105 TL birikti ve onaylandı. Şimdi ben bu ödemeyi ne zaman alacağım? 45 Gün gibi limit var mı?