Biz reklamveren olarak kendi üzerimize düşen kısmı tamamlayarak kabul/red siparişleri bildirdik kendilerine.
Kendileri bu konuda cidden çok disiplinliler.
Biz unutmuş olsak bile muhasebesi arayıp hemen mütabakat istiyor
Diğer taraftan yayıncı arkadaşların da her ayın 15'inde (+-2 gün) ödemelerini aldıklarını duyuyorum.

Sanırım sizin ödemeniz de hafta sonuna kadar hesaba geçecektir.