• 07-02-2006, 10:18:47
    #10
    Üyeliği durduruldu
    yaf 20 euro yu geçtimde paypalım yok ( komik dimi ?)
  • 07-02-2006, 12:54:41
    #11
    kolayı var paypal hesabı açarsın çok zor değil
  • 07-02-2006, 12:59:34
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benimkini veriim
  • 08-02-2006, 12:11:26
    #13
    sedo yine onay maili gönderdi yirttiniz hee
  • 09-03-2006, 10:59:13
    #14
    Misafir
    Sedo ortaklık sisteminin adresi ne?

    Düzenleme: Tamam buldum
  • 12-03-2006, 20:03:45
    #15
    hayır arkadaşlar ya dikkat ettimde herkes sedonun bankaya 50 euro sınırını aşanlara bankaya diğe yazıyorlar yaws arkadaşlar geçen ay 24 euro birikmişti banka bilgilerini yazmıştım bankaya geldi
  • 12-03-2006, 22:28:41
    #16
    Üyeliği durduruldu
    sedo'nun zaten hem paypal hemde banka transferi için minimum limiti 20€, eskiden banka için 50€, paypal için 20€ idi.
  • 13-03-2006, 18:07:02
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    banada onay maili gelmiş ama ben iban numaramı yazdım alttaki national bank kodunada yapıştırdım ibannı inşallah gelir