Konu
sedo...
13-03-2006, 18:07:02
#17
mkiran
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
banada onay maili gelmiş ama ben iban numaramı yazdım alttaki national bank kodunada yapıştırdım ibannı inşallah gelir