hayır arkadaşlar ya dikkat ettimde herkes sedonun bankaya 50 euro sınırını aşanlara bankaya diğe yazıyorlar yaws arkadaşlar geçen ay 24 euro birikmişti banka bilgilerini yazmıştım bankaya geldi