• 29-08-2009, 16:05:21
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    VonalOrdu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gormemısım
    search-earn ptc mıydı bu arada unuttumda
    ptc de var anasayfada tıklanması gereken 3 beş reklam var isterseniz bazı reklam kodlarıda var
  • 29-08-2009, 16:09:48
    #11
    normal ptc sıtesı olursa daha iyi olur.
  • 29-08-2009, 16:11:18
    #12
    VonalOrdu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normal ptc sıtesı olursa daha iyi olur.
    normalden kastın ne ki siteyi açınca sana reklamları sıralıyor sen tıkladıktan sonra F5 e basıp sayfayı yeniliyorsun ve yeni reklam geliyor bu kadar
  • 29-08-2009, 16:15:16
    #13
    ekledim aven , ekinaltin istersen sende katıl
  • 29-08-2009, 16:21:59
    #14
    bende Slobux sitesiyle katılmak istiyorum !!. Nasıl olcak daha önce verilmiş bu site ?
  • 29-08-2009, 16:22:55
    #15
    başka bir ptc sitesi bulacaksın
  • 30-08-2009, 23:22:34
    #16
    Arkadaşlar Başlıyoruz okey ?