VonalOrdu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normal ptc sıtesı olursa daha iyi olur.
normalden kastın ne ki siteyi açınca sana reklamları sıralıyor sen tıkladıktan sonra F5 e basıp sayfayı yeniliyorsun ve yeni reklam geliyor bu kadar