• 29-08-2009, 15:31:21
    #1
    Arkadaşlar bir ptc takımı kurmayı düşünüyorum.Hem kendiniz kazanıcaksınız hemde bir çok kişiye aynı oranlarda kazandırcaksınız.
    Su sekılde işleyiş olucak;
    -Gruba katılmak ısteyen herkes bir ptc sitesi ile gelicek.(Kendisi arastırıp ödeme alabileceği bir site olucak)
    -Gruba 10 kısı geldıgını varsayalım , 10 tane ptc sıtesı var.Herkesın kendi buldugu ptc sitesindeki uyelıklerının reflerını yayınlıcak.
    -Herkes birbirinin refınden uye olup reklamlara tıklıcak her gun.
    -Her gun butun lınkler tıklandıgı ıcın çok hızlı bir şekilde yüksek paralar kazanacagız.
    -Örneği 10 kısıden verdim , piyasada ödeme yapan yaklasık 30'a yakın ptc sitesi var
    -Ücretli aldıgınız refler hiç bir zaman %100 performansla tıklamaz reklamlara, fakat bu sıstemle duzenlı 10 20 tane refınızı bir düşünün.
    Katılıma göre takımı kuralım

    https://www.palmbux.com/register.php/ufukozdemir.html
    http://www.neobux.com/?r=speton
    http://www.search-earn.com/aylinvenisa

    Katılmak ısteyenler ;

    PTC Sitesini secip ve ref linkini konu altından yazınız..Lütfen bir başkasının sectiği ptc sitesini siz secmeyin.Yoksa 2 ayrı uyelıkten uye olup banlanırız..
  • 29-08-2009, 15:38:15
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tamam ben se ile katılabilirim
    search-earn
  • 29-08-2009, 15:45:54
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çakallığa giriyor ama deneyelim
    Neobux:
    http://www.neobux.com/?r=speton

    Editlendi..
  • 29-08-2009, 15:47:36
    #4
    katılacak kısıler ptc sitelerini secip konu altına yazsın
  • 29-08-2009, 15:50:44
    #5
    Speton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çakallığa giriyor ama deneyelim
    Nomincashout :
    http://www.nomincashout.com/register.php/desarj.html
    bu odeme yapmıyor bılıyorum...
  • 29-08-2009, 15:58:14
    #6
    VonalOrdu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu odeme yapmıyor bılıyorum...
    düzelttim
  • 29-08-2009, 15:59:37
    #7
    eklendınız
  • 29-08-2009, 16:01:45
    #8
    VonalOrdu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eklendınız
    kardeş benimkini beğenmedin mi
  • 29-08-2009, 16:02:38
    #9
    gormemısım

    search-earn ptc mıydı bu arada unuttumda