Ben giremiyorum. Kullanıcı adı yada sifre yanlıs diyor. Sifremi unuttum dediğimde böyle bir mail yok diyor. Banlandımmı yoksa hesabımmı çalındı ?
malesef banlandın benimde 2 hesabım vardı biri boşta duruyordu kullanmıyordum. boşta duranı geçen gün kontrol ettim sendeki durum aynen benim başıma geldi , yani banned