Konu
Argonik
13-02-2007, 11:42:01
#8
Cafo
Ben giremiyorum. Kullanıcı adı yada sifre yanlıs diyor. Sifremi unuttum dediğimde böyle bir mail yok diyor. Banlandımmı yoksa hesabımmı çalındı ?