• 13-02-2007, 12:17:03
    #10
    unigenclik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet girebiliyoruz, bakın arkadaşın biri içinde 60 lira olan argonik hesabı satıyor account bölümünde
    Kendinden arkadaşın biri diye bahsediyorsun garip.
  • 15-02-2007, 04:40:15
    #11
    ben başvurmuştum 3 ay önce 1 ayda ancak cevap verdiler şimdide tık başına komisyonu %50 düşürmüşler zaten