• 22-02-2009, 17:03:42
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Koçtek yetkilisine bir türlü ulaşamadım. Benim sorum; koçtek popup ile herhangi bir splash veya msn pop ya da bu ikisini popup ile birlikte aynı anda kullanabilir miyim ? (biraz karışık oldu gibi)

    Aramızda birileri biliyordur umarım, sitelerinde böyle bir kural yok yinede öğrenmek istiyorum. Çünkü ödeme zamanı gelince banlanmak istemiyorum (:

    Teşekkürler.
  • 22-02-2009, 17:08:14
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    Tabiki kullanmak yasak.
  • 22-02-2009, 17:26:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yasak... hep aynı soru.
  • 22-02-2009, 17:28:51
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Msn pop ve pop yasak deil diye biliyorum..
  • 22-02-2009, 17:57:01
    #5
    Anladığım kadarıyla popup ile splash kullanımı yasak fakat popup ile msn pop kullanımı yasak değil. Doğru mudur ?
  • 22-02-2009, 18:00:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    nagodre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladığım kadarıyla popup ile splash kullanımı yasak fakat popup ile msn pop kullanımı yasak değil. Doğru mudur ?
    Doğrudur ben öyle kullanıyorum aylardır bir sorun yok...
  • 22-02-2009, 18:22:30
    #7
    Üyeliği durduruldu
    tüm reklam şirketlerinde 2 reklam birden kullanmak yasaktır bildğim kadarıyla.Tabi yinede danışın reklam şirketi yetkilisine
  • 22-02-2009, 18:24:26
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yasak olmasada tek sayım yapacak IP bazlı saydıgı icin bence kulanma
  • 22-02-2009, 18:36:45
    #9
    arkadaşlar, softreklam'ın popupu ile medeareklam'ın splashını aynı anda kullanabiliyorsunuz..