nagodre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladığım kadarıyla popup ile splash kullanımı yasak fakat popup ile msn pop kullanımı yasak değil. Doğru mudur ?
Doğrudur ben öyle kullanıyorum aylardır bir sorun yok...