Merhaba arkadaşlar,
Koçtek yetkilisine bir türlü ulaşamadım. Benim sorum; koçtek popup ile herhangi bir splash veya msn pop ya da bu ikisini popup ile birlikte aynı anda kullanabilir miyim ? (biraz karışık oldu gibi)
Aramızda birileri biliyordur umarım, sitelerinde böyle bir kural yok yinede öğrenmek istiyorum. Çünkü ödeme zamanı gelince banlanmak istemiyorum (:
Teşekkürler.