dikkatimi bişey çekti şu son 2 günde,gariptirki, adtech ve reklamstore aynı anda gidiyor, aynı anda düzeliyor aynı dc de fln mı acaba ?
yada birbirlerinemi saldırıolar nedir
aynı dc de olabilirler ikisininde hostingi sadecehostingti sanırım
PPA 468x60 reklamlar bende gözükmüyor. Daha önce bildirmiştim ama ilgilenmediler. Neden gözükmüyor ki acaba? Altta adtech yazıyor ama banner gözükmüyor.