MonadPlug kullanan?
10
●413
- 18-05-2020, 17:50:25Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güncelleme getireceğiz kazançlar çok yükselecek dediler şuan kazançlar çöp oldu bu ay sonu bırakmayı düşünüyorum , önerebileceğiniz reklam firması var mı ? - 18-05-2020, 17:57:20Yabanci trafiginiz var ise h12-media.com'u deneyebilirsiniz. Bir suredir calisiyorum kendileri ile. Haftalik odeme aliyorum.V3SC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2020, 17:59:32Her ülkeden hit geliyor hocam birazdan başvuru atacağım teşekkür ederim öneriniz için.Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 28-05-2020, 02:35:500.02 aldığınız yeri söylermisiniz veya pm lütfenNoroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2020, 14:17:16h12-media.com hocam. Ref ile uye olmak isterseniz => http://www.h12-media.com/pub/?ref=36167374ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Refli, refsiz fark etmez, sormak istediginiz bir sey olursa ulasabilirsiniz. - 31-05-2020, 01:58:18sürekli kullanıyormusunuz şuan kullanıyormusunuzNoroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık kullanıcı hitiniz ve kazanç nedir? - 31-05-2020, 07:30:04Evet kullaniyorum. Sabit bir oran yok. Adsense gibi burada da TBM yukselip dusuyor. Aylik ortalama 400 dolar filan aliyorum gunluk 13-15k hit ile.ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

