Konu
MonadPlug kullanan?
28-05-2020, 02:35:50
#6
ResLio
Noroc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bosta kalan yere koydum oylesine. CPC cok dusuk. Baska yerde 0.02$ aliyorum, burada $0.007 civarinda
0.02 aldığınız yeri söylermisiniz veya pm lütfen