Güncelleme getireceğiz kazançlar çok yükselecek dediler şuan kazançlar çöp oldu bu ay sonu bırakmayı düşünüyorum , önerebileceğiniz reklam firması var mı ?
Yabanci trafiginiz var ise h12-media.com'u deneyebilirsiniz. Bir suredir calisiyorum kendileri ile. Haftalik odeme aliyorum.