MonadPlug kullanan? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
MonadPlug kullanan?
10
●
413
R10.net
Para Kazanma - İş Fikirleri & Girişimcilik
İnternetten Para Kazanma Sanatı
MonadPlug kullanan?
1
2
01-06-2020, 00:27:14
#10
ResLio
Noroc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet kullaniyorum. Sabit bir oran yok. Adsense gibi burada da TBM yukselip dusuyor. Aylik ortalama 400 dolar filan aliyorum gunluk 13-15k hit ile.
Sizin site türkmü
haberbucuk.com
a alınırmı ?
01-06-2020, 00:28:27
#11
dev
Kurumsal Üye
ResLio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizin site türkmü
haberbucuk.com
a alınırmı ?
Hayir hocam Turkce degil. Turk trafigi icin adsens disindaki firmalar bir sey kazandirmiyor maalesef.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler