adtech hakkında
17
●1.043
- 25-08-2008, 23:53:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.slm arkadaşlar duyduğuma ve birazda netten araştırdığıma göre adtech te kural filan yokmuş.. yani kendi hesabımıza girdiğimiz bilgisayardan bile reklamlara tıklayınca sayıyormuş vede parayı bi sorun olmadan normal bir şekilde gönderiyormuş. bu doğrumu ???
- 25-08-2008, 23:58:36Üyeliği durdurulduKural olmadığı yalnış, her sistemde bir kural vardır

Hesaba girdiğin bilgisayardan adsenseye de tıklayabiliyorsun
Gün aşırı tıklamadıkça sorun olmaz
Ödemelerde sorun olmuyor . Ay sonuna kadar ne kazandıysan kazan ödeme yapıyorlar
.
Eğer ayın ortasında paraya ihtiyacın olursa erken ödeme talebinde bulunuyorsun 2 gün içinde paranı yatırıyorlar.
Bunların hepsi çok güzel değil mi ? , Her şey tozpenbe gözüküyor
Amaaaaaaaaaaaa
Tık başına 0,01 $ alıyorsun , haydi kolay gelsin
- 25-08-2008, 23:59:03size okuduğum yerin adresinide vereyim. site açılmadığı için google önbellekten baktım =)
Adtech ile Adsense arasındaki fark - 26-08-2008, 00:00:57Üyeliği durdurulduAlakası yok bu yazıyı kim yazdıysa külli sallamış.bLaCk_bLooD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[ALINTI]
Adtech reklamlarına kendi bilgisayarınızdan istediğiniz kadar tıklarsanız Adtech buna kızmaz. Ama Adsense reklamlarına kendi bilgisayarınızdan yanlışlıkla bile tıklarsanız bu sizin ban sebebiniz olabilir. [/ALINTI ]
Bu ne yahu ? Yani yalan söylenir ama bu kadar da söylenmez ki kardeşim
- 26-08-2008, 00:00:58tşk. sölediklerin için fakat bunları ztn biliyordum =) adtech i öncedende kullanıyordum =) (öncedende derken yanlış anlaşılmasın bi kaç aydır =) )Xander01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2008, 00:03:14ne konuda sallamış =) ve birde deneme amaçlı adtech ten hesabıma girdiğim bilgisayarımdan bi kaç tane tıklama yaptım reklamlara ve hepsini saydı =)Xander01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2008, 00:04:14Üyeliği durdurulduSen buradan devam et kardeş ok ?bLaCk_bLooD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/login.php?do=logo...4df1621c708866 - 26-08-2008, 00:08:49saol ben almayım ama istersen sn oradan devam edebilirsn ayrıca ben uyguladığım şeyi söylüyorum. bu arada o yazıyı bnm yazdığımı filanda düşünecek olursan gerçekten yanılmış olursun bi ark.dan duyduktan sonra google da arama yaptım ve orası çıktı karşıma ayrıca sorumun yanıtını bilmiyorsan msj yazmanada gerek yoq bilmem anlata bildim mi