• 25-08-2008, 23:53:05
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    slm arkadaşlar duyduğuma ve birazda netten araştırdığıma göre adtech te kural filan yokmuş.. yani kendi hesabımıza girdiğimiz bilgisayardan bile reklamlara tıklayınca sayıyormuş vede parayı bi sorun olmadan normal bir şekilde gönderiyormuş. bu doğrumu ???
  • 25-08-2008, 23:56:08
    #2
    Yanlış duymuşsun
  • 25-08-2008, 23:58:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kural olmadığı yalnış, her sistemde bir kural vardır
    Hesaba girdiğin bilgisayardan adsenseye de tıklayabiliyorsun Gün aşırı tıklamadıkça sorun olmaz
    Ödemelerde sorun olmuyor . Ay sonuna kadar ne kazandıysan kazan ödeme yapıyorlar .
    Eğer ayın ortasında paraya ihtiyacın olursa erken ödeme talebinde bulunuyorsun 2 gün içinde paranı yatırıyorlar.

    Bunların hepsi çok güzel değil mi ? , Her şey tozpenbe gözüküyor

    Amaaaaaaaaaaaa

    Tık başına 0,01 $ alıyorsun , haydi kolay gelsin
  • 25-08-2008, 23:59:03
    #4
    size okuduğum yerin adresinide vereyim. site açılmadığı için google önbellekten baktım =)

    Adtech ile Adsense arasındaki fark
  • 26-08-2008, 00:00:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bLaCk_bLooD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size okuduğum yerin adresinide vereyim. site açılmadığı için google önbellekten baktım =)
    Adtech ile Adsense arasındaki fark
    Alakası yok bu yazıyı kim yazdıysa külli sallamış.

    [ALINTI]
    Adtech reklamlarına kendi bilgisayarınızdan istediğiniz kadar tıklarsanız Adtech buna kızmaz. Ama Adsense reklamlarına kendi bilgisayarınızdan yanlışlıkla bile tıklarsanız bu sizin ban sebebiniz olabilir. [/ALINTI ]

    Bu ne yahu ? Yani yalan söylenir ama bu kadar da söylenmez ki kardeşim
  • 26-08-2008, 00:00:58
    #6
    Xander01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kural olmadığı yalnış, her sistemde bir kural vardır
    Hesaba girdiğin bilgisayardan adsenseye de tıklayabiliyorsun Gün aşırı tıklamadıkça sorun olmaz
    Ödemelerde sorun olmuyor . Ay sonuna kadar ne kazandıysan kazan ödeme yapıyorlar .
    Eğer ayın ortasında paraya ihtiyacın olursa erken ödeme talebinde bulunuyorsun 2 gün içinde paranı yatırıyorlar.
    Bunların hepsi çok güzel değil mi ? , Her şey tozpenbe gözüküyor
    Amaaaaaaaaaaaa
    Tık başına 0,01 $ alıyorsun , haydi kolay gelsin
    tşk. sölediklerin için fakat bunları ztn biliyordum =) adtech i öncedende kullanıyordum =) (öncedende derken yanlış anlaşılmasın bi kaç aydır =) )
  • 26-08-2008, 00:03:14
    #7
    Xander01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alakası yok bu yazıyı kim yazdıysa külli sallamış.
    [ALINTI]
    Adtech reklamlarına kendi bilgisayarınızdan istediğiniz kadar tıklarsanız Adtech buna kızmaz. Ama Adsense reklamlarına kendi bilgisayarınızdan yanlışlıkla bile tıklarsanız bu sizin ban sebebiniz olabilir. [/ALINTI ]
    Bu ne yahu ? Yani yalan söylenir ama bu kadar da söylenmez ki kardeşim
    ne konuda sallamış =) ve birde deneme amaçlı adtech ten hesabıma girdiğim bilgisayarımdan bi kaç tane tıklama yaptım reklamlara ve hepsini saydı =)
  • 26-08-2008, 00:04:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bLaCk_bLooD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne konuda sallamış =) ve birde deneme amaçlı adtech ten hesabıma girdiğim bilgisayarımdan bi kaç tane tıklama yaptım reklamlara ve hepsini saydı =)
    Sen buradan devam et kardeş ok ?

    https://www.r10.net/login.php?do=logo...4df1621c708866
  • 26-08-2008, 00:08:49
    #9
    saol ben almayım ama istersen sn oradan devam edebilirsn ayrıca ben uyguladığım şeyi söylüyorum. bu arada o yazıyı bnm yazdığımı filanda düşünecek olursan gerçekten yanılmış olursun bi ark.dan duyduktan sonra google da arama yaptım ve orası çıktı karşıma ayrıca sorumun yanıtını bilmiyorsan msj yazmanada gerek yoq bilmem anlata bildim mi