Kural olmadığı yalnış, her sistemde bir kural vardır
Hesaba girdiğin bilgisayardan adsenseye de tıklayabiliyorsun Gün aşırı tıklamadıkça sorun olmaz
Ödemelerde sorun olmuyor . Ay sonuna kadar ne kazandıysan kazan ödeme yapıyorlar .
Eğer ayın ortasında paraya ihtiyacın olursa erken ödeme talebinde bulunuyorsun 2 gün içinde paranı yatırıyorlar.

Bunların hepsi çok güzel değil mi ? , Her şey tozpenbe gözüküyor

Amaaaaaaaaaaaa

Tık başına 0,01 $ alıyorsun , haydi kolay gelsin