Kural olmadığı yalnış, her sistemde bir kural vardır

Hesaba girdiğin bilgisayardan adsenseye de tıklayabiliyorsun

Gün aşırı tıklamadıkça sorun olmaz
Ödemelerde sorun olmuyor . Ay sonuna kadar ne kazandıysan kazan ödeme yapıyorlar

.
Eğer ayın ortasında paraya ihtiyacın olursa erken ödeme talebinde bulunuyorsun 2 gün içinde paranı yatırıyorlar.
Bunların hepsi çok güzel değil mi ? , Her şey tozpenbe gözüküyor
Amaaaaaaaaaaaa
Tık başına 0,01 $ alıyorsun , haydi kolay gelsin
tşk. sölediklerin için fakat bunları ztn biliyordum =) adtech i öncedende kullanıyordum =) (öncedende derken yanlış anlaşılmasın bi kaç aydır =) )