Adtech çekilişi?
34
●2.993
- 10-07-2008, 17:38:48Orası öylede,trithon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çekiliş her ay var, kaç ay olur bilinmiyor ama yeni başladılar bu olaya,
ana sayfasında şu şekilde yazıyor:
Alıntı - 10-07-2008, 18:01:12sen 100 doları geçtinmi de gidiyorsun saho cuksaho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
, bana çıkmayacağı kesin.
- 11-07-2008, 16:17:56Bizide bilgilendirirsin artıkPron1ck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ağustosta nasıl olacak temmuzu arada kaynatacalarmı acep yoksa ağustosta hem haziran hemde temmuz çekilişimi olacak 2 ayrı çekiliş. Aramışken birde sorarmısın bu kampanya ne zamana kadar devam edecekmiş.
