Konu
Adtech çekilişi?
10-07-2008, 18:01:12
#6
ßaron
saho adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çekileşe gittik biz baron cuk :d yaptılar bitti gitti sana çıkmadı
sen 100 doları geçtinmi de gidiyorsun saho cuk
, bana çıkmayacağı kesin.