Konu
Adtech çekilişi?
10-07-2008, 17:08:53
#1
ßaron
Adtech geçen ay 10 haziranda jeep çekilişi yapmıştı bu ay henüz bir bildirim yapmadılar. Çekiliş suyamı düştü diyecem ama sanmıyorumda. Haberi olan varmı?