Kalyoncu adlı üyeden alıntı:
69
●4.666

Şimdilik Türk ziyaretçi sayan çok az var. Yakında paylaşırım
ayiptir söylemesi. (ödememi aldim ama)
Türklere kıl gidiyor başka isimle hesap actim 2 tane alt üyemin hesabi ve benim hesap ertesi gün kapandi
sanirim onlarda türkiyeyi banladi
Tıklama başına çok az veriyor ve Türkiye'ye hiç vermiyor.