• 06-03-2006, 18:53:49
    #55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kalyoncu adlı üyeden alıntı:
    Ben bir tane deniyorum yeni buldum,

    Ödeme alırsam şayet bildirecem sizlere.
    PM gönderirsen, ödeme yapıp yapmadığını söyleyebilirim. Domain parking sitelerinin %90'ını tanıyorum
  • 06-03-2006, 18:56:36
    #56
    Üyeliği durduruldu
    elmasgunes adlı üyeden alıntı:
    PM gönderirsen, ödeme yapıp yapmadığını söyleyebilirim. Domain parking sitelerinin %90'ını tanıyorum
    eheuehue
    banada ödeme yapan cinsinden bi 10-15 tane yollarımısın pm ile
  • 06-03-2006, 18:58:23
    #57
    Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
    eheuehue
    banada ödeme yapan cinsinden bi 10-15 tane yollarımısın pm ile
    Bu aralar domain parking sektörü Türkiye'ye kapandı. Yakında yeni sponsorlarla tekrar başlarız Şimdilik Türk ziyaretçi sayan çok az var. Yakında paylaşırım
  • 06-03-2006, 18:59:53
    #58
    Üyeliği durduruldu
    elmasgunes adlı üyeden alıntı:
    Bu aralar domain parking sektörü Türkiye'ye kapandı. Yakında yeni sponsorlarla tekrar başlarız Şimdilik Türk ziyaretçi sayan çok az var. Yakında paylaşırım
    ehehe seviyorum seni
  • 06-03-2006, 19:03:39
    #59
    elmasgunes adlı üyeden alıntı:
    Bu aralar domain parking sektörü Türkiye'ye kapandı. Yakında yeni sponsorlarla tekrar başlarız Şimdilik Türk ziyaretçi sayan çok az var. Yakında paylaşırım
    inşallah %90'lık kısımdan değildir bu

    Amcamlar türkiye clicklerini avrupa saymışlar, oda iyidir : )

    Bencede ödeme alamam gibi geliyor ama denemek lazım, denemden öğrenemeyiz, dua edinde ödeme yapsında yüzümüz gülmeye başlasın
  • 06-03-2006, 19:04:56
    #60
    Kalyoncu adlı üyeden alıntı:
    inşallah %90'lık kısımdan değildir bu

    Amcamlar türkiye clicklerini avrupa saymışlar, oda iyidir : )

    Bencede ödeme alamam gibi geliyor ama denemek lazım, denemden öğrenemeyiz, dua edinde ödeme yapsında yüzümüz gülmeye başlasın
    Merak etme %90'lık kısmın en az yarısı ödeme yapıyor
  • 06-03-2006, 21:31:09
    #61
    Named... diye bi parking sitesi var ordanda atildim ayiptir söylemesi. (ödememi aldim ama)
    Ordada Ed diye bi adam var kıl oldum herife sedodaki edmi acep Türklere kıl gidiyor başka isimle hesap actim 2 tane alt üyemin hesabi ve benim hesap ertesi gün kapandi sanirim onlarda türkiyeyi banladi
  • 06-03-2006, 23:47:46
    #62
    xfatihx adlı üyeden alıntı:
    Named... diye bi parking sitesi var ordanda atildim ayiptir söylemesi. (ödememi aldim ama)
    Ordada Ed diye bi adam var kıl oldum herife sedodaki edmi acep Türklere kıl gidiyor başka isimle hesap actim 2 tane alt üyemin hesabi ve benim hesap ertesi gün kapandi sanirim onlarda türkiyeyi banladi
    ...rive olan yer parking sitesi mi Tıklama başına çok az veriyor ve Türkiye'ye hiç vermiyor.
  • 07-03-2006, 00:02:56
    #63
    3 günde 111 $ temiz para yaptim atildim yabanci forumlarda ed'le atıştık ödedi sagolsun ama banladi işte türkiyeyi canlari sagolsun biri gider biri gelir