xfatihx adlı üyeden alıntı:
Named... diye bi parking sitesi var ordanda atildim ayiptir söylemesi. (ödememi aldim ama)
Ordada Ed diye bi adam var kıl oldum herife sedodaki edmi acep Türklere kıl gidiyor başka isimle hesap actim 2 tane alt üyemin hesabi ve benim hesap ertesi gün kapandi sanirim onlarda türkiyeyi banladi
...rive olan yer parking sitesi mi Tıklama başına çok az veriyor ve Türkiye'ye hiç vermiyor.