Named... diye bi parking sitesi var ordanda atildim

ayiptir söylemesi. (ödememi aldim ama)
Ordada Ed diye bi adam var kıl oldum herife sedodaki edmi acep

Türklere kıl gidiyor başka isimle hesap actim 2 tane alt üyemin hesabi ve benim hesap ertesi gün kapandi

sanirim onlarda türkiyeyi banladi