Adtech Param Artmıyor - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Adtech Param Artmıyor
49
●
3.431
R10.net
Para Kazanma - İş Fikirleri & Girişimcilik
İnternetten Para Kazanma Sanatı
Adtech Param Artmıyor
1
2
3
4
5
6
26-05-2008, 10:24:56
#46
FOXXLY
adtech ne zaman beta dan full e terfi edecek ya. şöle reklam veren artsa başka reklamlar dönse daha iyi olacak
26-05-2008, 10:30:13
#47
HoST13
Başka reklam döneceğini sanmıyorum.
Sadece şu 0,01 artırsalalar iyi olacak.
26-05-2008, 13:23:07
#48
Haymac
FOXXLY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
adtech ne zaman beta dan full e terfi edecek ya. şöle reklam veren artsa başka reklamlar dönse daha iyi olacak
yavaş ama emin adımlarla.
Takdir ediyorum, çok güzel bir sistemleri oldu,
26-05-2008, 13:30:40
#49
Ukasher
Üyeliği durduruldu
reklamveren kısmı olsa iyi olur birde sadece cep e yönelik olmamalı
26-05-2008, 14:47:14
#50
monarch20
ppc reklam kullaniyorum adnet den param gelmisss
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler