• 26-05-2008, 10:24:56
    #46
    adtech ne zaman beta dan full e terfi edecek ya. şöle reklam veren artsa başka reklamlar dönse daha iyi olacak
  • 26-05-2008, 10:30:13
    #47
    Başka reklam döneceğini sanmıyorum.
    Sadece şu 0,01 artırsalalar iyi olacak.
  • 26-05-2008, 13:23:07
    #48
    FOXXLY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adtech ne zaman beta dan full e terfi edecek ya. şöle reklam veren artsa başka reklamlar dönse daha iyi olacak
    yavaş ama emin adımlarla.
    Takdir ediyorum, çok güzel bir sistemleri oldu,
  • 26-05-2008, 13:30:40
    #49
    Üyeliği durduruldu
    reklamveren kısmı olsa iyi olur birde sadece cep e yönelik olmamalı
  • 26-05-2008, 14:47:14
    #50
    ppc reklam kullaniyorum adnet den param gelmisss