• 23-05-2008, 11:05:55
    #28
    Alıntı
    bnm istatistiklerim de böle :S
    O ne ya.149.129 gösterime 13 tıklama kazanılan para 0,13
    Onun yerine adsense kullansaydın heralde 149.129 gösterimin alacağı tık sayısına rahat 60-70 dolar alırdın.
    O kadar gösterime sadece 13 tık olmasının sebebi millet artık o sallama ringofon reklamlarını yemiyor.Varsa adsense kullan yoksa reklamstore falan kullan bence.O kadar gösterime 0,13 komedi gibi..Bide o kazandığın paradan vergi kesilecek
  • 23-05-2008, 12:00:34
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen sermayeleri olmadığını mı sanıyorsun
    Bilmiyorum vardır veya yeterince yoktur.
    Ama kim daha çok verirse onu kullanırız tavsiye ederiz bu maşallah hem vermiyor hem saymıyor.
    Yinede adtech kullananlara bol kazançlar
  • 24-05-2008, 03:40:42
    #30
    siz ıyı almıssınız ben 750 bin gösterıme 0 tık aldım hemde kac kısıye tıklayın bakam saycakmı dedıgım halde
  • 24-05-2008, 04:01:25
    #31
    Üyeliği durduruldu
    valla ben günahlarını almak istemiyorum ama bir resim reklam koymuştum.9k gösterim 84 tık 1.2 dolarfalan olmuş.ikinci gün en küçük reklam bannerini daha başka bir siteme koydum.okuldan tıkladım.hem de iki farklı modemden ve bir kaç bilgisayardan üç gün sürekli 3-4 kez tıkladım denemek için tıklamaları saymadı.sonra 9k lik siteye bir daha koydum 33 tık 0,47 gibi bir rakam oldu.deneme yaptığım blog tekili 30 - 40 kişi olan bir blogdu ve şu sonuca vardım: sanırım gösterime göre manuel ayarlıyolar bişeyler . yoks üç gün üst üste denedim. tıkları göstermedi.
  • 24-05-2008, 12:33:52
    #32
    Üyeliği durduruldu
    crackey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde Dikkat ediyorum ben kullanmadım ama kullananların reklamları hep aynı yani farklı reklam çıkmazmı hiç.
    Bence bu reklamcılık işleri büyük sermaye ister tık başı 0.01 cent kim reklamını koyarki sitesine rağbet olmayınca reklamverende olmaz valla kendi ringolarını döndürür dururlar...
    daha reklam verme bölümleri aktif olmadı bildiğim kadarıyla kendi reklamları yayınlanıyor şuan sadece diye biliyorum
  • 24-05-2008, 15:32:01
    #33
    bende ortalama 2 cent veriyor tıklamaya sanırım resimli reklamlara tıklanınca
    25449 279 5.54$
    bence fena değil
  • 24-05-2008, 16:53:19
    #34
    yok düzgün saymıyor ben reklamstore yi tavsiye ederim düzgün sayıyor en azından
  • 24-05-2008, 17:06:28
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kımse adech ı savunmasın bence,
    yaptırdıkalrı panele kım bılrı kaç para vermışlerdır ama boşuna vermışler,
    doğru duzgun samıyor cumle alem aynı goruşte, hala tık yok denılıyor 80K gosterıme 1 tık almazmı 728x90 banner aynı yere kendı annerımı koyuyorum gunde 800 tık alıyorum rıngo koyuyorum tık bıle yok saymıyor işte bu kadar basit sistemlerı çok kotu oldu oncekı sıstem basitti bılmem neydı ama en azından adam gıbı sayıyordu...
    Bence yanlışları duzeltmelerı lazım kendılerı bunu goremıyorlardır çunku bızde saymasada cep teleofnunda kontur nede olsa düşüyor onalr zarar etmıyorlar ama yayıncı zararda bu bır gerçek
  • 24-05-2008, 17:21:45
    #36
    buraya yazmanızdaki amaç nedir?
    adamlar sizin için ücretsiz numara bile çıkarmışlar arayıp söylesenize?