• 09-05-2008, 18:35:41
    #19
    Üyeliği durduruldu
    kaldırdım abi valla ben
    reklamstore daha iyi :|
  • 09-05-2008, 18:47:16
    #20
    adtech te saymama gibi bi durum olmaz
    sorun varsa sistemdendir malum yeni başladı

    aranızda bu sorundan şikayetçi olupta adtechle iletişim kuran varmı
    ne dediler ne söylediler ?
  • 09-05-2008, 19:19:35
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Herşeyin sadece yüksek reklam geliri olmadığını, karşılıklı güvenin daha öncelikli olduğunu biliyoruz...

    ADTECH yayıncı raporlarından, sitenizin ziyaretçi istatistikleri kadar emin olabilirsiniz. 2006 yılından bugüne Türk internet camiasında dürüst ticaretimiz ile örnek olduk ve bu ünümüze gölge düşmemesi bizim için büyük önem taşır.

    Biz kendimizden eminiz ama yine de iş ortaklarımızın bizi periyodik olarak test etmelerini istiyor ve bunun için onlara bu testleri anlık olarak yapabilecekleri enstrümanlar veriyoruz.

    Demişler.
  • 09-05-2008, 19:55:30
    #22
    Bu sorun sadece bende değilki, birçok kişideymiş :S
  • 23-05-2008, 01:21:53
    #23
    Üyeliği durduruldu
    yok arkadaslar saymıyo tıklamaları bunların sistemi bende kaldırdım reklamlarını
  • 23-05-2008, 01:28:54
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Birde Dikkat ediyorum ben kullanmadım ama kullananların reklamları hep aynı yani farklı reklam çıkmazmı hiç.
    Bence bu reklamcılık işleri büyük sermaye ister tık başı 0.01 cent kim reklamını koyarki sitesine rağbet olmayınca reklamverende olmaz valla kendi ringolarını döndürür dururlar...
  • 23-05-2008, 01:35:54
    #25
    crackey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde Dikkat ediyorum ben kullanmadım ama kullananların reklamları hep aynı yani farklı reklam çıkmazmı hiç.
    Bence bu reklamcılık işleri büyük sermaye ister tık başı 0.01 cent kim reklamını koyarki sitesine rağbet olmayınca reklamverende olmaz valla kendi ringolarını döndürür dururlar...
    sen sermayeleri olmadığını mı sanıyorsun
  • 23-05-2008, 02:43:10
    #26
    Üyeliği durduruldu
    benimde hic artmiyor. isin ilginc tarafi ben adteche burdaki birkac kisi guzel guzel dedi diye uye oldum. klavyesi olan yazarsa bole olur.
  • 23-05-2008, 02:48:57
    #27
    Üyeliği durduruldu
    bnm istatistiklerim de böle :S