Birde Dikkat ediyorum ben kullanmadım ama kullananların reklamları hep aynı yani farklı reklam çıkmazmı hiç.
Bence bu reklamcılık işleri büyük sermaye ister tık başı 0.01 cent kim reklamını koyarki sitesine rağbet olmayınca reklamverende olmaz valla kendi ringolarını döndürür dururlar...
sen sermayeleri olmadığını mı sanıyorsun