FOXXLY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adtech ne zaman beta dan full e terfi edecek ya. şöle reklam veren artsa başka reklamlar dönse daha iyi olacak
yavaş ama emin adımlarla.
Takdir ediyorum, çok güzel bir sistemleri oldu,