Konu
Adtech Param Artmıyor
26-05-2008, 13:23:07
#48
Haymac
FOXXLY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
adtech ne zaman beta dan full e terfi edecek ya. şöle reklam veren artsa başka reklamlar dönse daha iyi olacak
yavaş ama emin adımlarla.
Takdir ediyorum, çok güzel bir sistemleri oldu,