Adtech Sorunu
21
●1.755
- 24-04-2008, 22:30:07Üyeliği durdurulduHAlen Kapalı
Fiyatlar HAkkında Ögrendim Bu ay sonunda degişcekmiş - 25-04-2008, 00:28:44mualefet olmak zorundasın sanırım.o kadar şikayet varken forumda yazmaları daha mantıklı.o zaman foruma başlık açılmasın.hayret bişeysin.foruma başlık açacaklarına mail atsınlarHaymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2008, 01:31:26Evet muhalefet olmak zorundayım muhalefet olmam zorunuza mı gidiyor ?, muhalefet olmasa tek seslilikle nereye kadar gidilebilir, hem muhalefet olmayı neden kötü görüyorsun dikkat etmediğin yerlerde dikkat çekiyorlar, lafını esirgemiyorlar diyemi :=)janizary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sende bana muhalefetsin herhalde

Olsa olsa saldırı alıyordur malum çekemeyen hazmedemeyen çok.
