• 24-04-2008, 07:08:25
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Açılıyor site
  • 24-04-2008, 22:30:07
    #20
    Üyeliği durduruldu
    HAlen Kapalı

    Fiyatlar HAkkında Ögrendim Bu ay sonunda degişcekmiş
  • 25-04-2008, 00:28:44
    #21
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ücretsiz destek hattı bile sağlamışken, sen niye forumdan soruyorsun ara sor sanki paramı yazıyor
    mualefet olmak zorundasın sanırım.o kadar şikayet varken forumda yazmaları daha mantıklı.o zaman foruma başlık açılmasın.hayret bişeysin.foruma başlık açacaklarına mail atsınlar
  • 25-04-2008, 01:31:26
    #22
    janizary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mualefet olmak zorundasın sanırım.o kadar şikayet varken forumda yazmaları daha mantıklı.o zaman foruma başlık açılmasın.hayret bişeysin.foruma başlık açacaklarına mail atsınlar
    Evet muhalefet olmak zorundayım muhalefet olmam zorunuza mı gidiyor ?, muhalefet olmasa tek seslilikle nereye kadar gidilebilir, hem muhalefet olmayı neden kötü görüyorsun dikkat etmediğin yerlerde dikkat çekiyorlar, lafını esirgemiyorlar diyemi :=)

    Sende bana muhalefetsin herhalde

    Olsa olsa saldırı alıyordur malum çekemeyen hazmedemeyen çok.