Adtech Reklamlarında Tık başı: 0.01$ alıyorum bazı arkadaşlar daha fazla alıyo bunun nedeni ne ve arttırmanın yolu varmı arkadaşlar
Saygılar
Fiyatlar HAkkında Ögrendim Bu ay sonunda degişcekmiş
Adtech Sorunu
21
●1.755
- 21-04-2008, 06:39:06Üyeliği durduruldu
- 21-04-2008, 09:56:11Üyeliği durduruldumerhaba arkadaşlar bende adtech reklamlarının kodlarını değiştiremiyorum msela 160 x 600 reklamı 468 x 60 yapıcam ama panelde ole bir yer yok
- 21-04-2008, 15:53:43Üyeliği durduruldu
- 21-04-2008, 17:06:31Üyeliği durdurulduAslında bir açıklama yapsalar cok güzel olur eğer iyi ise ben adsenseyi komple kaldırmayı düşünüyorum..
