• 21-04-2008, 06:39:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Adtech Reklamlarında Tık başı: 0.01$ alıyorum bazı arkadaşlar daha fazla alıyo bunun nedeni ne ve arttırmanın yolu varmı arkadaşlar
    Saygılar


    Fiyatlar HAkkında Ögrendim Bu ay sonunda degişcekmiş
  • 21-04-2008, 07:44:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Benimde kafamda o soru var
  • 21-04-2008, 09:56:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar bende adtech reklamlarının kodlarını değiştiremiyorum msela 160 x 600 reklamı 468 x 60 yapıcam ama panelde ole bir yer yok
  • 21-04-2008, 15:53:43
    #4
    Üyeliği durduruldu
    gokhancelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaşlar bende adtech reklamlarının kodlarını değiştiremiyorum msela 160 x 600 reklamı 468 x 60 yapıcam ama panelde ole bir yer yok
    panelde var dostum o da

    parası nasıl degişcek?
  • 21-04-2008, 16:53:36
    #5
    6k'lık bir sitede 3 gündür aşkmetre ve melodi bannerı duruyor halen istatistikler 0 anlam veremedim
  • 21-04-2008, 17:06:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Aslında bir açıklama yapsalar cok güzel olur eğer iyi ise ben adsenseyi komple kaldırmayı düşünüyorum..
  • 21-04-2008, 17:56:16
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Tarık bey ama oda bakmıyo sanırım
  • 21-04-2008, 19:42:12
    #8
    bikaç gündür deniyodum da kazandırmıyo malesef..
  • 22-04-2008, 20:20:23
    #9
    Üyeliği durduruldu
    0,40 dolar:d kazandım 3 günde ühü